Кастрація та стерилізація

Стерелізація собаки, кастрація собаки

Всі звикли до слова стерилізація собаки. Але насправді правильніше говорити – кастрація або овариогістеректомія. У собак видаляються повністю яєчники та матка, а не лігується, як у людській медицині.

Підлоговий інстинкт у тварин закладений природою, проте в домашніх умовах більшості не потрібно регулярно отримувати потомство. При цьому потреба нікуди не йде і призводить до зміни поведінки тварини: у певні періоди вихованець стає неспокійним, агресивним, погано слухається власника, тікає та бродяжить, мітить територію, псує речі та майно власника.
Сучасний спосіб зробити життя вихованців господарів) більш комфортною — це кастрація чи стерилізація.

Ветеринарна клініка у Харкові Центр Клінічної Ветеринарії надає послугу з кастрації/стерилізації ваших домашніх тварин.

Що потрібно про це знати?

ЧИМ ДОПОМАГАЄ СТЕРИЛІЗАЦІЯ ТА КАСТРАЦІЯ?

• Припиняє функцію відтворення;
  • Припиняє небажані ознаки статевої поведінки;
  • Знижає травматизм та бродяжництво;
  • Виступає профілактикою розвитку запальних та онкологічних захворювань статевої системи;
  • Стерилізація собак до настання статевого циклу запобігає розвитку пухлин молочних залоз;
  • Збільшує тривалість життя тварин, кастрованих або стерилізованих у ранньому віці;
  • Стерилізовані (кастровані) тварини орієнтовані на власника, є добрими компаньйонами.

Лікарі Центру Клінічної ветеринарії рекомендують проводити стерилізацію ДО першої тічки. Оптимальним віком вважається 6-7 місяців.

🔬 Діагностичні дослідження перед проведенням кастрації та стерелізації включає:

• Біохімічний та клінічний аналізи крові;
  • Кардіологічне обстеження.
  • Консультація анестезіолога

Наша клініка оснащена всім необхідним обладнанням для проведення подібних операцій. Хірургічна команда #centrvet_team складається з: анестезіолога, хірурга та асистента хірурга. Вона забезпечить безпеку та безболісність процедури. А лікар ОРИТ спокійний вихід після анестезії та докладне пояснення для власника під час виписки додому.

Для проведення стерилізації/кастрації вашої тварини у Центрі Клінічної Ветеринарії у Харкові зателефонуйте

📲057 784 84 70
📲063 241 84 51