Профілактика захворювань собак

Профілактичний огляд собак у Харкові

Профілактичний огляд

Навіщо він потрібен?

Для того щоб ваш улюблений домашній вихованець був завжди здоровим і радував вас багато років необхідно дуже уважно ставитися до його здоров’я.

Регулярне відвідування ветеринара допоможе вам запобігти розвитку багатьох захворювань. Саме тому не варто відкладати профілактичні огляди вашого улюбленця. Потрібно робити профілактика захворювань собак. Ми рекомендуємо відвідувати ветеринарного лікаря не рідше 2 разів на рік, не забуваючи при цьому про щорічну вакцинацію.

Огляд лікаря включає:

• опитування власника
  • здійснюється огляд вух
  • очей
  • носової та ротової порожнин
  • зубів тварини
  • вимірюється температуру тіла
  • прослуховується робота серця та легень

Також не варто забувати про важливість здачі аналізів сечі та крові, здійснення чищення зубів та вух, підстигання кігтів і не тільки. У разі відхилення показників крові від норми може знадобитись додаткова консультація вузького фахівця.

У Центрі Клінічної Ветеринарії є вузькі лікарі

• дерматолог
  • офтальмолог
  • кардіолог
  • ендокринолог
  • уролог
  • невролог
  • отропед
  • репродуктолог
  • онколог

Наші фахівці постійно проходять навчання та підвищують свою кваліфікацію не лише в нашій країні, а й за кордоном.

Лікарі Центрвету проведуть профілактичний огляд та нададуть усі необхідні консультації щодо догляду за твариною. Обов’язково допоможуть розібратися в схемах вакцинацій, обробки від паразитів і не тільки.

Пам’ятайте, що регулярний профілактичний огляд дуже важливий для вашого вихованця. Саме він допоможе вам уникнути серйозних проблем із здоров’ям.

Ваш ЦентрВет